вторник, 20 ноември 2012 г.

Anything goes...

Здравейте!
Време е за ново предизвикателство при Creative Card Crew. И следващите седмици то е едно от най-любимите на всички крафтъри - Anything Goes (Всичко е позволено). Спонсор на предизвикателството са Marianne Design.
А това е моята картичка. Да, знам, че този път цветовете са абсолютно нестандартни за зимна/коледна картичка (поне за мен...), но ми се искаше да направя нещо различно и нестандартно... Мисля че се получи добре! Надявам се да ви харесва моята картичка и да се включите в предизвикателството.



Ще я покажа в 
Картичкофурии - Зимни игри и забавления
Sassy Studio Designs - Felt or Fabric
Bearly Mine - Snowflakes


9 коментара:

  1. Ани, според мен картичката се е получила прекрасно!!! Много много ми харесва, а цветовете са идеални за сезона :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива зимна картичка.
    Ани, с какво режеш клонките, които си използвала?

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно настроние носи,точно с тези цветове!!!Поздрави!:))

    ОтговорИзтриване
  4. Аз пък мисля, че си е страхотно снежно в тези цветове! Красива е твоята зима! А и аз питам - от къде си си купувала този пънч? Отдавна го търся!

    ОтговорИзтриване
  5. Това е пънч на Martha Stewart. Бях си го поръчала на един БГ крафтърски онлайн магазин да ми го доставят миналата година. Доста почаках за него между другото.

    ОтговорИзтриване
  6. Ани,картичката е прекрасна,много ми харесва цветово и като изпълнение! Благодаря ти,че я сподели в Предизвикателството при Картичкофуриите.Успех!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна е! Нежна, зимна и много весела!

    ОтговорИзтриване
  8. I love how you framed her in with the branches! Beautifully crafted. Thanks for sharing it with us at SSD, and good luck in the challenge.

    DebbieM
    SSS DT

    ОтговорИзтриване